2008. augusztus 25., hétfő

Mei tai



Elkészült a következő MT, ma sétálunk is egyet vele:)

6 megjegyzés:

KicsiKató írta...

nagyon klassz az elején a minta! Tisztára, mint egy japán újságban:)

Jucuu írta...

Hú, ez nagyon jól néz ki! Nekem is meg kellene már venni az anyagokat a mei tai-hoz...

Piroseper írta...

A minta nekem is nagyon tetszik! De mi is az a mei tai??

Judit írta...

Egyfajta babahordozó, a régebbi bejegyzésemben láthatod felkötve rajtam. Kényelmesebb, mint egy kenguru, és egészségesebb is, mert békaülésben ül a baba, nem lóg, rám van simulva,a vállpántok szélesek, így eloszlik az (édes)teher, nem nyom-vág.

Juhizs írta...

Nagyon tetszik :-)

bruercsi írta...

Szia!
Láttam, hogy jártál nálam, így megtaláltalak én is! Nagyon tetszenek a dolgaid, sok oldalú vagy! ÉS! Van egy humorod! :)) Jövök máskor is! Remélem jó lett a levesed!