2008. szeptember 20., szombat

Üzenőtábla




Egy kis maszatolás néha nem árt. Színekkel , festékkel felvértezve próbáltam a randa idő ellen hadba szállni. Egy kis szalvetta, táblafesték, tempera, fatábla.
Menet:
1.Rétegelt lemez levágása--dekopír köll (éleit megcsiszoljuk).
2. Fehér Unitop univerzális festékkel lekenni.
3.Celluxal kijelölni a fekete táblafestékes területet.
4.Táblafestékkel lekenni a celluxal lezárt területet, így szép egyenes vonalat kapunk.
5. celluxot leszedni száradás után.
6. Szalvétát rádekopázsolni.
7.Tempera őszi színeit elővenni, és boszorkányos ügyességgel szétmázolni az egészet rajta. Én mosogatószivaccsal estem neki, papíron ujjammal kevertem ki a színeket.
8. Fixálni az egészet valamivel.(Fekete részt nem!)
9. Krétával ráírni amit mindig elfelejtünk.
10. Aki nagyon nem bír magával, az krétatartót is szerelhet rá.


4 megjegyzés:

bruercsi írta...

Szuppper! Jól látom, hogy Te sem bírtál magaddal és még kréta tartót is rittyentettél rá?

Névtelen írta...

Szia!

Naggggyon jó lett!!!! :)

Ügyes vagy :)

Jucuu írta...

Nagyon jó lett!

Judit írta...

Köszi:)
igen, én sem bírtam magammal:))