2009. január 4., vasárnap

Podeagi

Íme a kis haszonélvező:)






Ugye a terv már meg volt, uccu mentem anyagot venni, és természetesen befuccsolt a terv, mert nem jöttek ki jól a színek (ááááá), 2 napos agyalás következett. Rakosgatás jobbra balra, rendezgetés, idegesség. Aztán csak megszültem:)
Ami a pihent agyamat illeti nem bírtam magammal, és a kapucni hátlapjára odaírtam, hogy "alszom". Akár lehett volna azt is, hogy "kapok levegőt", az tudja aki hordoz, hogy ez kielégítő válasz lenne néhány nénikének:)
Anyagok: kord pántok és body, pamut a többi. Béleltek a pántok és ott ahol halványkék.
A kisded nevével van ellátva, hogy tutibiztos ne felejtsük el:)))
Kedves Dius (anyuka)! Sok örömöt Luki hordozásához! Akcióhelyzetről fényképet kérünk ám majd!!!

12 megjegyzés:

baboo írta...

ez nagyon édes lett! :)

Családanyu Viki írta...

nagyon szép! Bravo!

Barbi írta...

Nagyon helyes lett! Tényleg igazi fiús!

Viki írta...

Szuper lett!!!
Az aggódó nénikéket láttam magam előtt miközben olvastalak.:)

bruercsi írta...

Nahát ez már nagyon megy Neked!! :)

Katbo-Réka írta...

Látom sikerült a flickr. Ügyes vagy.
A hordozó is megint jól sikerült. A Te hatásodra tervezek varrni az unokaöcsémnek egy mei tai-t.

Judit írta...

Katbo! Sikerült, egyszerű volt, most a picasa3-at letöltöttem, amit láttam nálad is, azt is kipróbálom. MT: de jó!!! Nagyon várom:))

Julcsi írta...

Biztosan volt már róla szó, de azért én újra feltenném a kérdést: Az én 10 hónapos, 8 kg-os gyermekem hordható még ilyenben?

Judit írta...

Julcsi, igen!!!
De én személy szerint az MT-ket ajánlanám Neked elsőre. Én a 14 hónaposomat, aki 11 kg kb., szintén MT-ben hordozom, mert karban már nem bírom, felkötve viszont meg sem érzem.Sokszor ebben elalszik, vagy házimunka közben figyeli mit teszekveszek.
HUGIPAKK blogját meleg szeretettel ajánlom, ill. mamami.hu-t

King.art írta...

Hát ez gyönyörű lett! Le a kalappal
!

Julcsi írta...

Köszi Judit! Megnézem. /Bár fogalmam sincs, mi az az MT:-D/

Judit írta...

Julcsi: ja, bocsi Mei Tai, csak megszoktam már, hogy rövidítem.