2009. augusztus 21., péntek

Rendezgetés


Jelentkeztem Colette nagyszerű játékára(jobb sávban hírdetem). Nagyon örülök neki, mert így egy kicsit rá vagyok kényszerítve, hogy összerendezzem a kupit. A fele már készen van, színek szerint rakosgatom az anyagokat, mert ugye Colette egyik feltétele az volt, hogy barnák legyenek csak. Megvannak a barnák is. Vár még rám két ládányi textil, hogy színek szerint rendben legyenek, nem tudok ki hogy van vele, de sejtem, hogy a rend kb. pár napig tart majd ki.
Kíváncsi vagyok kinek milyen lesz a kis alkotása:)

5 megjegyzés:

Abile írta...

ÓÓÓhhhh, látom nem vagyok egyedül a felhalmozott anyagkészletekkel! :o))

Judit írta...

Hát igen, és egy idő után annyi ficnifecni marad, ezer féle méretben, hogy azt sem tudom mi alapján rendszerezzem

Viki írta...

Ismerős a szitu!;-)
Iszol velem egy limonádét a nagy pakolgatás közben?:)

Cicurka írta...

Szia! Nézz be hozzám egy limonádéra!:*)

Judit írta...

Viki, Cicurka, nagyon köszönöm eben a nagy munkában jól jön!!!