2009. október 27., kedd

Zajlik az élet


Pár hete sikerült eladnunk kis lakásunkat, és rohamtempóban megtaláltuk a következőt. Kicsi volt a régi, most hasonlót vettünk csak egy szobával nagyobbat. Villámgyorsan elrendeztük a papírokat, és már elkezdtük lebombázni az újat belülről. Közben fotózom is, így ha majd unatkozom (hahaha) akkor majd megmutatom:) A régi lakást 1 évig volt időm tervezgetni, most csak pár napom volt. Mivel az előzőben minden jól működött és a mostaniban az elrendezés is szinte ugyanolyan, ezért csak a színvilág lesz más. Régiben a vanília-körte-rozsdabarna színek domináltak, most kávé, tejeskávé, bézs, olivazöld, csokibarna, drapp színek lesznek.
Varrtam is egy kicsit, Edigénél láttam ezeket a helyes kis bugyikat, amibe rögtön beleszerettem:)

8 megjegyzés:

Fércművek írta...

Remélem minden simán fog menni. :)) Bennem még élénken él a költözés, felújítás. Nekünk sem volt ellenünkre, de a végén már nagyon unja az ember.
Ma jártam a lángososnál, gondoltam is Rátok. :)

Judit írta...

Mici, mááár vannak problémák, mert az áhított kávé csempe nincs:(
Judit, ahol hallod a kopácsolást, na ott lakunk majd:)))

Abile írta...

Dejóóók lettek a bugyingóid! :o)
Sok erőt és kitartást kívánok Neked a lakberendezéshez!

Cila Zzy írta...

Nagyon sok örömöt kívánok a költözéshez, az újjáépítéshez, a megéléséhez, mindenhez! Nem rég, két éve éltem át én is (illetve előtte is már átéltem többször, de ez volt az igazi, családi fészekbe-költözés). Kívánom őszintén, tiszta szívvel, hogy minden pillanatát, még a bonyolult és vitás perceket is nagy boldogsággal ééljétek meg!

Judit írta...

Abile, Ducika, nagyon köszönöm ezek a szavak tényleg erőt adnak majd!

Viki írta...

Izgalmas!:) Helyileg a közelben maradtatok? Nagyon jók ezek a színek! A képeket pedi szok.szer. várom!;-)

Edige írta...

Én is várom a képeket!
A bugyik pedig szupik lettek. Nálunk változatlanul nagy sikere van.

Judit írta...

Igen itt maradunk a környéken:)
Edige: errefele is nagy siker!!! Készül egy tucat is már.