2009. november 24., kedd

Boltok





Elkészültek a mamami boltba a táblácskák. A bolt belső színei a zöld, narancs, magenta (ciklámen) bézs. Az utóbbi két színt kihagytam, mert magenta nincs sehol, bézs pedig valahogy nem illett a képbe sehogy, miközben szabtam.
Lakás: alakul:D most a festők buzgolkodnak. Minden pénzt megér, mikor csak bemutatod a lakást, elmondod, mit hova, és kész, napokig rájuk se kell nézni, értik a dolgukat, nem kell magyarázni semmit.
Hírek:)Mivel egészen jól haladtam, és ki van szabva sok-sok házikó, ezért a meskán én is nyitok egy boltocskát, hátha tetszik valakinek:)
Szóval hamarosan nyit a BELINBOLT:)

5 megjegyzés:

Családanyu Viki írta...

de szép lett!!!!
ezért is vissza kell mennem a boltba, hogy megleshessem élőben a táblákat! :)
és majd linkeld be a meskaboltod!!! de jó, nagy gratula a megnyitásához és sok-sok sikert és vásárlót!!! :)

Erola írta...

Nagyon szépek lettek :-)
Épp most tervezem én is, hogy varrok ilyen bolt-táblát ajándékba a méterárúba, ahová járok :-)) Működik a kollektív tudatalatti ?:-)

Judit írta...

Cserika, majd muti meg:)

Judit írta...

Viki, nagyon köszönöm:)

Catalina Alvarez írta...

Beautiful!
Love the colors you use!
REgards from Italy.
Cata