2009. december 30., szerda

BUÉK

Jól esik lazsálni, semmit nem csinálni, a napjaink délelőtt és délután játékból és hatalmas sétákból állnak, minimál főzés, ezt úgy értem, hogy por bolognai szósz darálthús nélkül:)))tésztával reszelt sajttal. Fagyasztott karácsonyi kaja is néha előkerül. Lógás, tévézés esténként...régi lakásban pár csatorna volt, nem is kapcsoltuk be a tv-t. Most van(de minek) vagy 50 csatornát, és az újdonság varázsa, de túl sokat nézzük...na mindegy majd leszokunk róla. Annyira elmerültem a lógásban, hogy a varrógép még mindig valahol a kupi mélyén van, nem is látok esélyt elővenni, nincs erőm semmire.
A mai nap élménye: anyukám meglepije...egy masszírozáson estem át egy szalonban....mindenkinek receptre iratnám:) A hátam, mintha új lenne:)
Holnap lesz egy kis gyerekes buli, az éjfélt meg szokás szerint átalusszuk:))))
Nektek is jó bulizást!!!!!!!!!!!

3 megjegyzés:

Judit írta...

Köszönöm, neked is nagyon boldog új évet kívánok!

Körmi írta...

"Idejöttem, itt állok,
Minden jót kívánok:
Bundát, csizmát, kalapot,
Göndörszőrű malacot."
BÚÉK!

Jutus írta...

Este harangszóra, gilingalangóla,
Azt hirdeti, itt az évnek, itt a fordulója.
Azért friss egészséget,
Bort, búzát, békességet.
Aggyon Isten bőven,
Az újesztendőben.

B.U.É.K.