2010. július 10., szombat

Cserebere





Mivel közeledik a szülés ideje (közeledhetne gyorsabban is) ezért új megrendeléseket nem vállaltam, csak apróbb csereberéket, mert még egy-két babaholmit be kellett szereznem. A fenti két táskáért is babaholmit kapok:)
Érdemes volt a kordokkal foglalkozni, mert megismertem két nagyon kedves blogos kollegínát, Bruercsit és Ginát is, mikor érte jöttek, hát tudtam volna még órákig dumcsizni velük, na majd legközelebb:)
Mivel most van időm, ezért ami anyagom van azokat akarom feldolgozni, készült pár bugyi neszi, és két gy.hátizsákot is szeretnék varrni még.
Barbinál olvastam, hogy a szobatisztaságon dolgoznak mint mi, én is a jó időben reménykedtem, mert eddig semmi jele nem volt, hogy valaha le fog szokni a pelusról. Nagyon édes Boti, ahogy átmegy ezen a folyamaton, érdekes megélni ezt is. Ha valahova elmegyünk akkor ráadom a pelenkát. Múltkor a boltban egyszercsak megáll, ijedten rámnéz: -Anya! van rajtam pelus?
Mondtam, -igen van, nyugodtan pisilj bele! -Jó, Anya, akkor nyugodtan belepisilek.
:))))

9 megjegyzés:

Rita írta...

Nahát, milyen aranyos! Akkor már nem sok hiányzik a szobatisztasághoz!!!!! Mire itt a baba, a kislegénynek nem kell már a pelus :-))))) Gratula!!!!

bruercsi írta...

Drága Judit!! Ekkora pocakkal ennyit cipekedni...téged sem kell a szomszédba küldeni vállalkozó kedvért! Annyira örülök, hogy megismerkedtünk, remélem találkozunk még!! :)
Igen, ez a pelus dolog a legnagyobb kihívás ebben a korban :)) Két szót mondanék: türelem és lazaság! :)))

Judit írta...

Rita: igen, és még pár hete, azt mondta Boti, hogy köszöni nem kell a bili, az majd a kistesónak jó lesz, ő marad a pelusnál.
Erika:ó, én nem cipekedek, párom emelget:) Az a baj, hogy amint van egy kis időm rögtön nem bírok magammal és valamibe belekezdek, meg elkezdek szervezkedni.
Nnem bírok leállni:)))

zazálea írta...

Judit, bocsánat, nem voltam itthon, jelentkezem nálad, remélem, még ma... Előre is köszönöm!

Kata írta...

Nagyon szépek a tasik :)

Nálunk sajna nem akaródzik a szobatisztaság, nagyon makacs, remélem egyszer felhagy vele, határozottan kijelenti: NEM! :(
A védőnő szerint a hugica a példa számára, ő is kicsi szeretne még maradni :)

Judit írta...

Kata: Nem tudom mennyi idős, de el kell fogadni, hogy most még nem érett rá, majd egyszer csak fordul a kocka meglátod.

Monaline írta...

Nálunk is bili para van,de szerencsére egyre többször használja.Már épp ideje a 3,5 évével,bár mindent kicsit később kezdett el,kijönni is alig akart.Talán ha nem indítják meg a szülést,még pihizett volna pár napot,hetet bent. :)
Off:a kordok átvételével kapcsolatban írtam mailt.Megkaptad?Vagy csak nem volt még időd válaszolni rá?Citromailos cím esetén mindig izgulok,mert oda-onnan nem mindig érkeznek meg a levelek:(

F.Gina írta...

Tényleg egy öröm volt a találkozás :)) Már varrtam belőle, majd felteszem, ha lesz szusszanásnyi időm !

Kata írta...

Márciusban volt 3 éves!!!