2011. március 28., hétfő

Táska vagy neszi?:)

Táska formájú neszi. A pöttyös anyag most másnak is megtetszett. Jött a kérés, hogy valami neszi kéne, de más fazonban, kis táskaformára gondoltunk mindketten. Eddig csak egyenesen varrtam a cipzárakat. Most ívesen kellett, centinként gombostűztem. Ez még viszonylag gyorsan, csak 30 percbe telt:))) na de az összevarrása.....hát az másfél óra volt. Furán tekergett az egész, nem fért a gép alá, gyűrődött, hú soha többet. Félretettem, ettem egy csokit. Nekiálltam kézzel összefércelni. Na így már kezdett világossá válni, hogy hol kell majd varrni géppel. Végül szakaszosan varrtam géppel. Nagy sóhaj, jó lett a vége, nem kellett bontani:)))

2 megjegyzés:

zazálea írta...

Judit, hasonlót varrtam táskának, de szenvedtem, mint a fene, nem tudom, ez vigasz? :o))))
(persze, ha hamarabb olvaslak és látom, hoyg csokit kell enni, úgy más lett volna)

Judit írta...

Igen, vigasz:))) A csoki csodákat művel:)))