2011. május 6., péntek

Vicces dolog

Ma a játszótéren történt.
Éppen ismerős anyukával beszélgettem, mondja, hogy szeptembertől visszamegy dolgozni, kérdezem, hova, és egyebek. Kiderül cérnagyárba, örömködök, hogy képzeld az nekem milyen jól jönne, mert szoktam varrogatni. Mondja, ad egy adag cérnát. Hurrá, vigyorgok, de szupi. Micsoda véletlen:) Kérdezi mit varrogatok???Mondom  neki ezt azt.....és most figyeljetek!!!!...a szemem sarkában egy nő haladt el, rajta egy zöld táska, jobban megnézem, hopp ezt én varrtam. Mondom az ismerős anyukának, figyu, látod ezt a hölgyet?  pl. ami rajta van azt én csináltam:)))))) Zöld táskás hölgy közben bement a közértbe, csevej folyt tovább. annyira nevettem, olyan volt, mintha minden második nőn az én tatyóim lennének:)))
És még nincs vége.
Kicsivel később, a zöld táskás nő és kislánya is a játszótéren kötött ki. Megszólítottam, és nagyon megörültünk egymásnak:))))

8 megjegyzés:

Krizantám írta...

Mindig is tudtam, hogy jó hely az a játszótér... :-)))
Annyira szép az a zöld táska, hogy az nekem is mindennap mosolyt csalna az arcomra! :-)))

dióhéj írta...

de klassz érzés lehetett :)

Barbi írta...

:DDDD Dejóóóóó! :D

zazálea írta...

na, ez egy jó nap volt :o)

Strugamano írta...

Ez de jó lehetett! És milyen kicsi a világ! :))

Fércművek írta...

Melyik játszótéren voltatok? A vonatoson? Én ott láttam egyszer Te táskádat. :))

Judit írta...

Komolyan, nagyon jó érzés volt:)))
A vonatoson, Judit:) Eddig 3-at láttam itt a kerületben. A zöld, a narancsos amit mondtál...rájöttem ki az!
és egy hordozó+táska szettet

Kata írta...

Ez de szuper érzés lehet!!! :)))