2011. október 12., szerda

Didymos Lilien Amethyst

Első alkalom, hogy kendő darabból készítettem táskákat. Egy váll-és egy övtáskát. Emlékszem régen még csak a nandu volt, most meg ezek a gyönyörű színek...
Szóval elküldték nekem a kendődarabot (ez úgy lehetséges, hogy van, akinek túl hosszú a kendő, és akkor levág belőle, de még sokféle kötésmódra elegendő marad nála) és a kiegészítő színeket megbeszélve ez készült el.
Egyébként a héten van a nemzetközi babahordozó hét, kismamák, pocakosok, menjetek el, nézelődjetek, van még pár program, én kedden voltam a Csepeli rendezvényen, és nagyon jól érzetem magam.
Amellett, hogy nagyon praktikus a hordozás, még rengeteg előnye van. Egy kis ízelítő.
"A babák hordozásra születtek. Egész lényük azt üzeni, hogy valakihez hozzátartoznak, akit át szeretnének ölelni, akihez hozzá szeretnének bújni. Ezt sugallja testfelépítésük, reflexeik (a fogó- és az átkaroló reflex), a póz, amit felvesznek, amikor valaki magához emeli őket." Cikk további része itt.

Nincsenek megjegyzések: