2012. szeptember 17., hétfő

Almafás Botimnak

baloldali a félig kész barna varrógép rajz, jobb oldali az eredeti rajz
 Jött egy nagyon érdekes megrendelés.
-Fekete legyen, mint apukám táskája, és az alakja is olyan!
 -Kérdésem: és milyen mintát óhajt?
-Almafásat!

Így aztán megkértem a kedves megrendelőt, rajzoljon nekem egy almafát. Én a rajzot lemásoltam és géppel-cérnával átrajzoltam, varrtam.

Kis segítséget is igénybe vettem:) nem ér le a lába a talphoz, ölemben ülve varrtunk kicsit együtt, de a kép kedvéért odaült csak úgy tettetve a nagy melót:)

 A fedlapra került a cérnarajz. Egyenes öltés programot használtam, nem a szabadkézit, mert tulajdonképpen a rajzon is csak egyenes vonalak voltak. Az almákat a megrendelő konkrétan leszámolta a végén, hogy mind megvan-e.
Miközben számolta, gondoltam magamban, még jó, hogy közben nem tettem máshova is almákat, mert eszembe jutott egyébként.


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

:))) különleges! amilyen a megrendelő maga! nagyon kreatívak voltatok :)

S. Viki

Kata írta...

Használja egészséggel ! :)))

ZsuKa írta...

én azt hiszem, ez a világ legszebb táskája :-)
használjátok egészséggel, boldogan! :-)