2012. szeptember 28., péntek

Neszik


Többnyire egyszínű anyagokkal foglalkozok, és abból készítek mintákat, de néha jól esik a sok szép dekor mintás pamutokat is simogatni:)
Nálunk beindult a szeptemberi göthös időszak.Egy nagyon kedves patikustól szereztem be egy üres orr sprayt, amit csak meg kell töltenem sós vizes oldattal, ez nagyon jól bevált a náthás időszakban. (Bolti ára 1500 ft körül van a tengervizes verziónak, én 320 ft-ból megoldottam.
Boti továbbra is lelkes ovis, Csanád itthon velem, aki nyár végén 2 éves lett. Anyukámmal  heti 3 délelőtt együtt játszanak, sétálnak (csavarognak), míg én dolgozgatok itthon. Ebédre hazatérnek, majd délután megyünk Botiért. Olyan jó most így, megállítanám az időt. Néha olyan kérdéseket is kapok , hogy nem jár bölcsibe Csanád? Mondom nem, én kislány korom óta arra vágytam, hogy babázhassak, dehogy adom:) Anyukám, pedig arra vágyott, hogy nyugdíjasként babázhasson, dehogy adja:)

2 megjegyzés:

Katalin írta...

ez a sós vizes oldat, az amire gondolok? felforralsz sózott vizet, és kész?

Judit írta...

Nem forralom fel,csak simán,a hideg vízben elkeverem a sót.