2012. december 1., szombat

Adventi naptár és falikép



Két egyformát varrtam, de más méretben. Egy kisebb képet kért a megrendelő. A nagy pedig a mi nappalink falára került az étkező asztalhoz. A nagynál  annyit változtattam, hogy a három gomb helyett teleraktam sárga, piros és narancs gyöngyökkel, és zsákok nincsenek. A kisebbik, kb. 30*37 cm-es, a nagy 50*50 cm-es.

Évente stresszel a tudat, hogy legyen valami adventi naptárunk Nem minden évben tudtam megvalósítani. Akkor olyan fura hiányom volt. De rájöttem, hogy ez csak külső "nyomás". Ha nincs, akkor sem dől össze a világ. Valamilyen más módon is rá lehet hangolódni a karácsonyra. 

A mai napunk úgy alakult, hogy itthon lévős, laza nap lesz. Reggelizés közben megbeszéltük, hogy legyen-e adventi naptár
unk. Legyen, mondta Boti, a kicsi meg bólintott (azt sem tudja mi az, de legyen). 
Reggeli után nekiálltam főzni, mert reggel általában elkezd a két gyerek elmélyülten játszani, akkor azt ugye a fene se fogja felbolygatni. Mire végeztem a főzéssel, addigra pont "nyűglődni" kezdtek, éppen itt volt az ideje alkotni.
 
A naptár idén papírból lett. 
De nem a "vágjuk a centit" fajta, hanem a ráragasztós. Én kivágtam a figurákat, Boti meg elhelyezte a kartonlapon. Előtte a kartonlapot bevontam gyűrt papírral. Attól lesz végül adventi naptár, hogy papírcsillagok kerülnek majd rá napról napra.
 Az elsőt Boti legfelülre ragasztotta.

1 megjegyzés:

Egészen Panka írta...

Nagyon hangulatosak a fenyőfás képeid! Mindig is csodáltam a foltavarrókat, nekem biztos száz évig tartana elkészíteni egy ilyet :)
Az adventi naptárunk viszont nekünk is papírból van (mint minden évben) és épp ma készítettük el, ilyen lett:
http://egeszenpanka.blogspot.nl/2012/11/a-mi-adventi-naptarunk.html