2017. augusztus 8., kedd

9 éves blogszülinap

Idén nyáron 9 éve kezdtem elmélyedni a táskavarrás világába és beléptem a 10.évbe, ami másnak egy szám, nekem óriási lépés ez. Eredeti szakmámat félretéve magam lábára álltam és lett 3 gyerekem:) Köszönöm szépen a rendeléseiteket és Üdvözlöm az új BelinBolt kedvelőket is egyben:)
Egy webáruházból akkor megnyugtató vásárolni, ha tudom, hogy megnézhetem a termékeket, alaposan le van írva minden információ, sok képpel mutatják be a terméket és pozitív az értékelése. Meska webáruházamban  van egy opció, értékelések menüpont. Azért vagyok, hogy elégedettek legyetek nap mint nap. Büszke vagyok, hogy 100%-ban pozitív. A kerek 10. évforduló kapcsán tervezek sok játékot, akciót, kedvezményeket, kuponokat.
Még van egy kicsi nyár, élvezzétek ki minden percét.
Kellemes napot mindenkinek!
Judit


Nincsenek megjegyzések: