2009. augusztus 31., hétfő

Konyha




Boti mindig főz. Reggeltől estig. Ha éppen fő az étel, akkor beiktat egy kis motorozást, bevásárlást, egyéb tenni valót:))) Saját receptgyűjteménye van, az egyiket megosztom veletek. Kis lábosban felteszünk pirulni egy kis füvet, majd meglocsoljuk saras vízzel, sűrű kevergetés után csonthéjas diót teszünk bele. Ismét kavarjuk. Közben fújni kell, nehogy kifusson. Amíg fő, előkészítjuk a sütőbe szánt edényt, kisarazzuk, homokkal feltöltjük, majd megsütjük. Ha minden kész lehet teríteni, vagy elölröl kezdeni az egészet:))) Ami nagyon fontos! A végén a mosogatás.
A konyha receptje: végy egy ikeás sámlit (csak alacsonyabb verzió, vagy lábait levágni ennek), lapokkal vedd körbe, alul, oldalt, hátul. (Barkács áruházakban levágják méretre pár százasért.)
Nekünk volt itthon rétegelt lemez maradékok.
A tetejére vettem poháralátétet, rászögeltük. A gombok azok lukas fagolyók odaszögellve, forgatható. Bútorfogantyúval is jó, de nem tudok fúrógépet használni, még!!!:D
A kispolcot (helyi kreatív hobby boltból) két szög tartja képtartóval. A sütőt egy konyharuha takarja, zsineg van kifeszítve, arra csak rádobtam. Az edények azok most kinti szedett vedett játékok, a kispolcon vannak a fűszerek,levél, fű, virágszirom:)
Ez most már szép antikolt...egész nyáron víz, sár, homok edzette. Télen beviszem a lakásba. Már gyűjtögetem a különböző kellékeket, van filcből torta, muffin, lábosok, eszközök.

13 megjegyzés:

Fércművek írta...

Hihi! Nálunk is volt egy ilyen időszak. :))
http://barnabasbence.extra.hu/Videos/honap21.wmv

Barbi írta...

Hát, ez nagyon aranyos! :D
Ha Ábel is szeret majd a konyhában sertepertélni, csinálok neki is egy ilyet, tuti! :D Köszi az ötletet! Egyenlőre mi főzés helyett is motorozunk! :D

Névtelen írta...

Nagyon aranyos! Utàna meg is kell enni, vagy elèg a fozès?

Ili írta...

Nagyon aranyos a kisfiad, hogy főzöget és nem autózik. Rettentően tetszik a konyha ötleted. Ügyesek vagytok!

Viki írta...

Tök jó ez a konyha!!! Nekünk snassz műanyag van.:D
Boti receptje nagyon ott van, majd elmondom Dávidnak, mert nálunk ő a főszakács éppen.;-)

Judit írta...

judit, megyek elolvasom, amúgy már majdnem végeztem a blogoddal, olyan olvasmányos!
Barbi: azt is nagyon szeretik, száguldozni:)))
Katica: igen meg is kell enni, leültet a sámlira, kapok kanalat, meg tányérra és tálalja!
Ili: én is egy anyukától láttam az alapot, egy kicsit variáltam ahogy a lehetőségeim engedték, ami volt itthon.

Judit írta...

Judit, megnéztem, csúcs!!:DDD
Viki: várjuk a további recepteket:))))

baboo írta...

ez nagyon cuki!!:)

Marvika írta...

Nagyon ötletes!
Valamint a recept is remek! :)

Vacskamati írta...

De szuper!! Nem tudsz fúrni.. ezek szerint férfisegítség nélkül oldottad meg az összeszerelést?? (Én mondjuk egyenesen szöget beverni sem tudok.. :D)

Judit írta...

Kb. fele fele arányban. A férjem elkezdte, az oldalakat feltette és a platnikat, a gombok, kispolc, zsinegtartó és a háttámla az enyém volt. Szögellni még egyszerű, főleg puha fába. A golyók helyett bútorfogantyú lett volna, de megelégeltem a várakozást és nekiálltam olyan megoldásnak, amihez nem kell fúrógép:)

Anzsi írta...

Judit! ez nagyon aranyos!!!! ügyes vagy ebben IS!

és a kisfiad egy nagyon klassz kis csakács!! :)))

Zsófi írta...

Jó ez a főzés dolog! Juli is mindennap pepcsel vele. Nálunk is ikeás stoki a tűzhely (bár a tiéd az oldallapokkal sokkal profibb:))
Gratulálok a szponzorsághoz!:)