2009. szeptember 5., szombat

Vörös

Gondoltam valami újat is kipróbálok, ezeket a dobozkákat. Nagyon egyszerű, csak jó masszív anyagból kell varrni, hogy merev legyen valamennyire.

Semmi extra. Egyszerűt akartam, anyukámnak készült, van pár piros ruhadarabja, ahhoz illik:)

Nem olyan régen mutattam a rajzaimat, hogy egy tangós cuccon gondolkodom. ilyen lett. A levelek közé pár hangjegyet is tettem, a zenét imitálva. innentől kezdve, kedvencem lett a pöttyös. Kész, el vagyok veszve. Találtam a boltban ezer féle pöttyöst, de közben megérkeztek az őszi-téli patchwork anyagok is, és még a karácsonyiakat nem is láttam....(bolt-- cserhegyi, jobb sáv)

6 megjegyzés:

Jucus írta...

De nagyon jó dolgokat készítettél! Nagyon tetszenek a dobozok, nehéz ilyet varrni?
A táska is annyira szuper!Nagoyn ügyi vagy!

Barbi írta...

Ez a tangós darab? Nagyon jó! :D

Laura2007 írta...

really beautiful!
I like it!!
hugs
laura

Judit írta...

Jucus: ha jól emlékszem tildás könyvben van a leírása, ha nincs meg neked, akkor szívesen elmondom részletesen!
Barbi: igen ez a tangós!:)
Laura: thank you!:)))

rojalka írta...

Nekem is tetszik a tangós a kis hangjegyek nagyon ötletesek!

Viki írta...

Ez a Mei Tai telitalálat!:) Fantasztikusan jó a színösszeállítása (is)!
A dobozok kisvirágos anyagáról inkább nem is írok...csak sárgulok!:))